Для вас, батьки

Нерідко перед батьками учнів початкової школи стоїть питання, чи залишати дитину на групу продовженого дня. Більшість батьків працюють і не можуть забирати дітей після школи. Добре, звичайно, якщо мама в декретній відпустці з молодшою дитиною або є можливість попросити бабусю чи найняти няню для того, щоб забирати дитину після школи. А якщо ні? Для цього й існують ГПД.
Важливим елементом розпорядку дня є прогулянка на свіжому повітрі, під час якої діти грають у рухливі ігри. Це дає їм змогу відпочити від навчальної діяльності та сприяє зміцненню здоров'я.
Однією зі складових успішного навчання у школі є самопідготовка учнів, адже на групі продовженого дня ми пояснюємо матеріал, пройдений на уроках, ще раз, що сприяє кращому його засвоєнню. Особливу увагу ми приділяємо дітям з низьким рівнем пізнавальних можливостей, щоб допомогти засвоїти програмовий матеріал на необхідному рівні. Також під час самопідготовки ведеться робота з обдарованими дітьми, для яких підбираються індивідуальні завдання відповідно до їхнього рівня розвитку.
Для розвитку творчих здібностей дітей на групі продовженого дня є час, відведений для занять за інтересами. На цих заняттях вони мають можливість розвивати художньо-естетичні здібності: складають орігамі, малюють, ліплять з пластиліну.
Виховання гармонійно розвиненої особистості лежить в основі виховної роботи. Це забезпечує формування у дітей ціннісних ставлень до себе та своєї родини, до власного здоров'я, до природи, національної культури та традицій, художньо – естетичних надбань людства. Виховна робота здійснюється у формі виховних годин, бесід, свят, вікторин, тематичних конкурсів, творчих робіт.
Зважаючи на малорухливий спосіб життя сучасного суспільства, проведення спортивних годин є важливим засобом зміцнення здоров'я школярів. Особливо актуальним це є для учнів початкової школи, у яких відбувається розвиток опорно-рухової системи. Для цього ми проводимо з дітьми комплекс загально розвиваючих вправ, спортивні естафети, рухливі ігри.
Щоб забезпечити зв’язок між шкільним і родинним вихованням, ми проводимо бесіди з батьками, під час яких розповідаємо про успіхи, досягнуті дитиною, та радимо, на що треба звернути додаткову увагу. 
Незважаючи на те, що на ГПД ваша дитина буде перебувати під наглядом вихователя, не забувайте самі перевірити її домашнє завдання, адже вихователь один, а дітей багато. Може треба буде почитати, може підучити вірш. Поспілкуйтеся з дитиною, дізнайтеся, як пройшов день у школі, на ГПД, що робили, що вчили.
ГПД – це хороша альтернатива сидінню вдома, дитина перебуває в колі однолітків, спілкується з ними, виконує домашні завдання. У школах є різноманітні гуртки, дитина може відвідувати їх, фактично, не виходячи зі школи.


За необхідності батьки можуть подавати відповідні заяви для зменшення часу перебування дітей у ГПД. Крім того, на підставі заяв батьків вихователі ГПД можуть відпускати дітей додому в зручний для батьків час у супроводі дорослих (родичів, інших осіб, вказаних у заяві). У заяві батьків необхідно вказати дні тижня (якщо необхідно), час, хто здійснює супровід дитини (перелік осіб у заяві), обов'язковий запис: відповідальність за здоров’я і життя дитини беру на себе (ПІБ та контактна інформація про того, хто подав заяву).